چرا خیلی مراقب خودم نیستم؟!

در حالی که آدم تنبلی هم نیستم هیچ کاری که باعث شادتر و سلامت تر شدنم میشه رو انجام نمیدم. می دونم چه کارهایی خوشحالم میکنه اما نمیتونم دست به کار بشم. حتی گاهی اوقات شروع می کنم اما برای فقط یکی دو روز…


دانلود این پادکست

دوست من به نظر میاد از درگیر کردن خودت به فعالیت های که در بلند مدت نتیجه میده می ترسی و ازشون فاصله میگیری. تعییر سبک زندگی به سمت زندگی سالم طول عمر طبیعی شما رو بالا میبره و در واقع بیشتر از بقیه ی نزدیکانت زنده خواهی موند و شاید این مساله که برای شما یعنی تحمل رنج از دست دادن عزیزانت.

باور اینکه در زندگی هیچ تضمینی وجود نداره، پس بهتره همین حالا لذت ببرم در ذهن شما وجود داره اما بخش ناراحت کننده اش اینکه اغلب اوقات بلد نیستی از زندگی ت لذت ببری و فقط دنبال لذت های فوری و کوتاه مدت هستی.

راه کارهای پیشنهادی خودیاری برای شما

  • به جای به تعویق انداختن کارها سریع آنها را انجام بده و یا در اولین فرصت ممکن انجامشکن بده. لازمه درک کنی مراقبت از خودت علاوه بر بر اینکه امروزت رو بهتر می کنه روی آینده ات هم تاثیر داره. این شبیه جمع کردن پول خورد توی قلک هست… اگر هر روز مقداری پول خورد جمع کنی بعد از مدتی نتیجه اش رو می بینی. تصمیم بگیر برای مراقبت از خودت چه کارهایی رو می خوای انجام بدی و تعهد بده که هر روز یک اقدام عملی خاص رو انجام بدی و تا زمانی که اون کار خاص رو انجام ندادی نخوابی.
  • خودت رو توی سن پیری و در حالی که روی صندلی نشستی تصور کن! چه احساسی داری؟ سطح سلامت جسمی ت  چه طوره؟ آیا سالمند سالم و سرحالی هستی یا کسی هستی که مبتلا به بیماریه و رنج می کشه؟

 

کوچینگ یکی از جدیدترین و بهترین روش ها برای شناخت، رشد و بهبود عملکرد شما در امور شخصی، سلامت، رابطه و کسب و کارتان است و اگر می‌خواهید از آن بهترین نتیجه را بگیرید یک کوچ حرفه ای را پیدا کنید. یک کوچ حرفه ای دلسوزانه شما را تا انتها یاری می‌دهد و خیالتان راحت است که در ازای دستمزدی که پرداخت می‌کنید می‌توانید بهبود فوری را با چشم خود ببینید.

اگر برای آغاز تغییرات مثبت و ماندگار کوچی ندارید و می خواهید از مزایای وجود یک کوچ حرفه ای برای رشد زندگی، سلامت، رابطه و کسب وکارتان استفاده کنید، یک جلسه رایگان با کوچ های حرفه ای در مجموعه ی خودیاری را به شما پیشنهاد می کنیم. ما توانسته ایم، ایمان داریم شما هم می توانید.

برای استفاده از جلسه ی رایگان کوچینگ از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.

 

سرویس‌های ویژه‌ی کوچینگ

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *