معرفی محصول از نگرانی تا آرامش و تخفیف اختصاصی

روز هشتم: معرفی محصول از نگرانی تا آرامش و تخفیف 35 درصدی شما

تمرین های هفت روز گذشته بخش کوچکی از یک محصول کامل و جذاب 30 روزه بود. اگر دنبال یک سبک زندگی آرام و ذهنی ساده و به دور از مشغله‌های آزار دهنده روزمره هستید یا به آرامش بیشتری در زندگی خود نیاز دارید تا انرژی و قدرت تان را صرف تجربه کردن موفقیت، شادی یا تجربه کردن زندگی کنید، دوره 30 روزه نگرانی تا آرامش یک پیشنهاد رد نشدنی برای شما است.

این محصول مانند یک سفر 30 روزه، برنامه ای برای پاک‌سازی ذهن برای موفق شدن در زندگی و راهی بی‌نظیر برای از بین‌بردن ترس، اضطراب و افکار منفی” است. در طی این سفر نه تنها مهارت‌هایی که موجب پاکسازی و مدیریت افکارتان می‌شود را کسب می‌کنید، بلکه می‌توانید صدای خود حقیقی تان را بشنوید، رسالت زندگی تان را کشف کنید و از ترس های بزرگ زندگیتان بگذرید.

همراهان شما در این سفر

با شرکت در این دوره، می توانید عضو گروه اختصاصی نگرانی تا آرامش شوید و با دوستان دیگری که همسفر شما هستند آشنا شوید. همینطور بطور دوره ای دوره همی حضوری از کسانی که این دوره را بطور کامل طی کرده اند تشکیل خواهد شد که در آن می توانید با بقیه اعضای دوره نگرانی تا آرامش آشنا شوید.

قرعه کشی دوره ای دوره نگرانی تا آرامش

بعد از عضویت در این دوره، به همراه دیگر موارد آموزشی، هر روز پیامی برای شما ارسال می شود که با انتشار آن در شبکه های اجتماعی خودتان با هشتگ #نگرانی_تا_آرامش و منشن کردن خودیاری در اون @khodyaricom می توانید در قرعه کشی دوره ای این چالش برنده جوایز نفیسی باشید.

هدیه اختصاصی شما کد تخفیف 35 درصدی: calm35

هدیه اختصاصی خودیاری به شما که عضو گروه آرامش در بحران بودید، فرصت استثنایی استفاده از تخفیف 35% درصدی برای خرید محصول نگرانی تا آرامش است. فقط یک هفته فرصت دارید تا با خرید محصول نگرانی تا آرامش، از تخفیف 35 درصدی اختصاصی اعضای دوره آرامش در بحران استفاده کنید. هنگام پرداخت نهایی در قسمت اعمال تخفیف کد calm35 رو وارد کنید.