تا حالا معجزه ی فوق العاده ای توی زندگی ات دیدی؟

معجزه

 

می دونم که ته دلتون منتظر یه معجزه هستین که حسابی زندگی تون رو از این رو به اون رو کنه و زحمت شما رو کم کنه و کاری کنه که ره صد ساله رو تا جایی که بشه سریع تر طی کنید… راستشو بخوای منم از این آرزوها دارم و واقعا دلم می خواد یه معجزه حسابی بیاد و کاری کنه کارستان…

یه مدت هم هست که چشم به راه آمدنش هستم و توی خلوت و تنهایی ام فکر می کنم یعنی این معجزه ای که داره به سمت من میاد چی می تونه باشه؟ یعنی چطوری زندگی مو تغییر میده؟ بعد از اون معجزه ی خارق العاده چه تغییری توی زندگی ام ایجاد میشه؟ خوب فعلا که اثری از این مجعزه نیست تا ببینم روزهای آینده چی می شه فقط نمی دونم تا کی باید صبر کنم… شما در مورد معجزه خودتون اینو می دونید که تا کی باید صبر کنید؟


دانلود این پادکست

مرضیه باقرزاده هستم مربی روابط عاطفی و مهارت های زندگی، می خوام باهات در مورد معجزه حرف بزنم، اگر دوست داری معجزه های بزرگ رو توی زندگی ات تجربه کنی به ادامه ی این فایل صوتی گوش کن و با من همراه شو…

خوب میرم سر اصل مطلب، بنظرت معجزه چیه؟ به معجزه اعتقاد داری؟ تا حالا چنتا معجزه ی فوق العاده توی زندگی دیدی؟ یا شنیدی؟
خیلی متاسفم که نمی تونم صداتو بشنوم و جوابی که میدی رو گوش کنم و بهت بگم چه جالب!
شاید این که بتونم صداتو بشنوم و فکرهای خاص تو رو گوش کنم خودش نیاز به یه معجزه داره…
منظورم راه هایی که می تونیم باهم حرف بزنیم مثل تلفن و اینترنت و کنار هم بودن نیست یه جور رابطه ی درونی منظورمه، یه جوری که من بتونم افکار و احساس های تو رو درک و احساس کنم این فوق العاده نیست؟

معجزه چیه؟

توی اینترنت، گفته شده معجزه یک کار خارق العاده و خارج از قدرت بشری هست، ریشه کلمه ی معجزه، عجز یا ناتوانی هست و این یعنی معجزه کار یا چیزی هست که با توان خودش قادر به انجام اون نیست و نیاز به یک نیروی ماورایی داره. معجزه چیزی فراتر از توان بشره و شاید برای همین به نظر ما انسان ها معجزه ها چیزهای خارق العاده ای هستن…

آدم یاد انسان های اولیه می افته وقتی واکنش های به نظر ما خنده داری به تغییرات فیزیکی و علمی نشون میداد بله در مورد اجداد خودمون صحبت می کنم.
به نظر میاد وقتی اجداد عزیزمون نمی تونستم برای وقایع دلیلی پیدا کنن بهترین حدسشون این بوده که یه معجزه ای اتفاق افتاده البته منظورم این نیست که مثلا خسوف چیز ساده و کم ارزشیه، می خوام بگم از این چیزا فقط حاصل ندانستن چیزهایی هست که توی سیستم دنیا مشغول کار خودشون هستن.

معجزه به نظرم یه جور روشنایی و ایمان در درون قلب ماست و هر لحظه داره اتفاق می افته و هیچ نیازی به تغییرات فیزیکی و علمی یا هر چه چیز دیگه ای نداره. البته این نظر منه و می تونه به نظر شما درست نیاد. احتمالا از تعریفم متوجه شدی که من به معجزه اعتقاد دارم و حسابی مشتاق این روشنایی دورنی هستم و هر روز بودنشو توی زندگی ام تجربه می کنم و فکر می کنم یه سرمایه ی معنوی هست و بهم کمک می کنه نیروی درونی مو همه توی سطح بالایی نگه دارم و اکثر اوقات پر انرژی و شارژ باشم.

اول صحبتم گفتم که آرزو دارم یه معجزه حسابی بیاد و زندگی مو به بهترین شکل تغییر بده شاید مثل خیلی از آدم های دیگه… اما راستشو بخوای یه روزی داشتم به این که تا کی باید برای اتفاق افتادن یه معجزه بی نهایت عالی منتظر باشم؟

یه چیز عالی کامل و بی عیب… ایمان دارم که اتفاق می افته اما بنظر میاد تا وقتی کاری انجام ندم معجزه ی در کار نخواهد بود…
مشغول همین فکرها بودم که حس کردم همین که می دونم لازمه برای ایجاد و ساخته شدن معجزات و اتفاق های خوب نیاز به آماده سازی اولیه وجود داره خودش یه معجزه است. حسابی زندگی‌مو تکون میده و دریچه ورود اتفاق‌های فوق العاده به زندگی‌مه.

تا بحال معجزه فوق العاده ای توی زندگی ات دیدی؟

می تونم حدس بزنم که تا بحال کلی معجزه دیدی چه یادت بیاد چه یادت نیاد… مثلا شاید یادت نیاد که می تونی نفس بکشی! یا چون خیلی وقته به چشمای خودت خیره نشده باشی شکل خاص مردمک چشمت رو تماشا نکرده باشی حتی ممکنه آخرین باری که خیلی اتفاقی یه پول خوب بدست رسیده باشه رو یادت نیاد… معجزه خیلی چیز ساده ایه یه ارتعاش مثبت و واقعیه که کارش کمک به ما برای رسیدن خواسته های واقعیه قلبمونه.

شاید حالا چنتایی معجزه به ذهنت رسیده باشه و تعجب کنی که چطور یه همچین چیزهای خارق العاده ای رو فراموش کردی و شاید حالا در مورد بعضی چیزها ناامیدی و فکر می کنی گیر کردی و هیچ اتفاق خوبی به تغییر این چیزها کمک نمی کنه.

دوست دارم بیشتر اینو برات توضیح بدم، ارتعاش ها امواج احساسی ما هستن و به شکلی معجزه آسایی قادر هستن باعث ایجاد و تغییر در افکار و اتفاق های اطراف ما بشن و در نتیجه ی ارتعاش های مثبت که می تونیم بهش بگیم عشق، شادی یا شور و شوق می تونین کاری کنید. که معجزات برای شما ایجاد بشن نه اینکه در زمان و مکانی نامعلوم براتون اتفاق بیافتن!
معجزه، شهامت عاشق خودت بودنه چون همین عشق بی نهایته که باعث ایجاد احساس های زیبا و مثبت میشه، نگاهی مهربان و با محبت واقعی به خودت، به جهان فرصت میده عشق رو بهت برگردونه.

البته عاشق خود بودن، خودخواه یا خودشیفته بودن نیست، برداشت اشتباه نکنی… عشق به خود بنظرم یعنی توجه به ارزش ها و توانمندی هات توجه به زیبایی های درونی و بیرونی ات و تغییر تمرکز از ضعف ها به نقاط قوت. گفتن یه جمله ی ساده اما صادقانه ی چه میکنم من!
یا چه خوبه که این جوریم و می تونم کارایی که دیگران خوب نمی تونن رو به خوبی انجام بدم. عشق به خودت همون لحظه هایی که به خودت افتخار کردی و حسابی توی دلت ذوق کردی و بعدش اتفاق های بی نظیری رو تجربه کردی.

دوست داری عشق و معجزه رو با هم تجربه کنی؟ از همین حالا دست به کار بشی و به جای غر زدن های دائمی توی ذهنت به کارا، فکرا و احساس های خوبت توجه کن و مراقب باش وقتی برای انجام کاری تصمیم می گیری به این توجه کن که آیا از سر عشق به خودت این کار رو می کنی یا از ترس چیزی یا کسی…

من عاشق توام… تو هم عاشق خودت باش.
می تونی برای شنیدن پادکست های بیشتر به سایت خودیاری/ بخش صدای خودیاری مراجعه کنی و از همه فایل هایی که برات با علاقه و اشتیاق آماده کردم رایگان استفاده کنی.

از اینکه با قلب مهربونت خودیاری رو به دوستای عزیزت معرفی می کنی ممنونیم. حضورت به ما انگیزه و شور می ده که به راهمون با قدرت ادامه بدیم. ازت متشکرم.

 

کوچینگ یکی از جدیدترین و بهترین روش ها برای شناخت، رشد و بهبود عملکرد شما در امور شخصی، سلامت، رابطه و کسب و کارتان است. اگر می‌خواهید از آن بهترین نتیجه را بگیرید یک کوچ حرفه ای را پیدا کنید.
یک کوچ حرفه ای دلسوزانه شما را تا انتها یاری می‌دهد و خیالتان راحت است که در ازای دستمزدی که پرداخت می‌کنید می‌توانید بهبود فوری را با چشم خود ببینید.

اگر برای آغاز تغییرات مثبت و ماندگار کوچی ندارید و می خواهید از مزایای وجود یک کوچ حرفه ای برای رشد زندگی، سلامت، رابطه و کسب وکارتان استفاده کنید.
یک جلسه رایگان با کوچ های حرفه ای در مجموعه ی خودیاری را به شما پیشنهاد می کنیم. ما توانسته ایم، ایمان داریم شما هم می توانید.

برای استفاده از جلسه ی رایگان کوچینگ از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.

 

سرویس‌های ویژه‌ی کوچینگ

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *